Hodiny spalování a posilování jsou rozděleny do 4 částí:

  • První část trvá cca 15 – 20 minut, jedná se o aerobní zátěž (která by správně měla trvat 20 – 30 minut, ale vzhledem k časovému rozsahu hodiny jsem nucena ji zkrátit).
  • Druhá je cca 15-ti minutová část, ve které se věnujeme především posílení zadečku, nohou a paží.
  • Ve třetí části posilujeme především bříško, ale také záda, či případně znovu zadeček.
  • Čtvrtá část hodiny je věnována závěrečnému protažení za doprovodu klidné a relaxační muziky.

Nelze konkrétně určit, zda jsou hodiny určené pro začátečníky, pokročilé, či náročné, každý si může určit svůj stupeň zátěže.
Je na každém z Vás, jak si hodinu sestavíte. Po celou dobu cvičení se trenérka snaží udržovat „spalovací“ tepovou frekvenci, ale opět každá z Vás má takovou tepovou frekvenci jinou.
Jakmile tedy cítíte, že se už hodně zadýcháváte, zvolníte a nebudete cvičit v takovém tempu jako já a naopak.

„Hodiny se snažím udělat příjemné a různorodé. Nerada bych, aby se pro někoho staly stereotypní, a proto se snažím posilovací cviky různě měnit a kombinovat. Po celou dobu cvičíme s vlastní vahou, případně s 1 kg činkami, nemusíte se tedy obávat nadměrného nárůstu svalstva, ale pouze jeho tvarování. Tak to přijďte vyzkoušet, těším se na Vás.“

Kapacita je 16 osob na lekci.